FullFocus Coaching - Ruokavalioanalyysi

Ruokavalioanalyysi

Ohjeet

1. Täytä ja lähetä taustatietolomake.

2. Maksa ruokavalioanalyysi maksulinkillä täältäHuomioi, että ruokavalioanalyysi tulee olla maksettuna taustatietolomakkeeseen kirjatulla nimellä, jotta osaan yhdistää maksajan ja palvelun tilaajan samaksi henkilöksi.

3. Täytä ruokapäiväkirjaa 4 päivän ajan. Päivistä 3 tulee olla työ-/arkipäiviä, 1 vapaapäivä. Päivien ei tarvitse olla peräkkäisiä. Ruokapäiväkirjan täyttöohjeet sekä tulostettavat päiväkirjapohjat löydät täältä. Jos et pysty tulostamaan, voit kirjata ruokapäiväkirjaa esimerkiksi Word-dokumenttina tai käsin tyhjälle A4-lle päiväkirjapohjaa mallina käyttäen.

4. Lähetä täyttämäsi ruokapäiväkirja sähköpostitse osoitteeseen saila.hilvola@fullfocuscoaching.fi. Jos et pysty täyttämään suoraan päiväkirjapohjaan ja lähettämään sitä skannattuna liitteenä, voit lähettää täytetyt ruokapäiväkirjat myös valokuvina. Ota tällöin mahdollisimman selkeät kuvat kaikista papereista ja siten, että yhdessä kuvassa näkyy yksi paperi kerrallaan, reunoja myöten. Tarkista vielä, että kaikissa papereissa on päivämäärämerkinnät.

5. Saat analyysin viikon kuluessa siitä, kun olet lähettänyt ruokapäiväkirjasi. Maksa analyysi maksulinkin kautta mielellään heti taustatietolomakkeen lähetettyäsi, viimeistään samana päivänä, jolloin lähetät ruokapäiväkirjan sähköpostitse. Tartun toimeen vasta palvelun maksettuasi, joten maksamalla palvelun ennen ruokapäiväkirjan lähettämistä, saat analyysin viikon kuluessa siitä, kun päiväkirja saapuu minulle. 

Taustatietolomake

Täytä lomake huolellisesti ennen ruokapäiväkirjan täyttöä. Huomioi, että ruokavalioanalyysi tulee olla maksettuna taustatietolomakkeeseen kirjatulla nimellä, jotta osaan yhdistää maksajan ja palvelun tilaajan. 

Ilmainen stressinhallinnan työkirja Sinulle, ole hyvä!

Vähemmän stressiä – Enemmän energiaa -työkirja 

auttaa Sinua keventämään stressikuormaasi 

ja keskittymään olennaiseen. Tilaa ilmaiseksi!

Tilaamalla hyväksyt Tietosuojaselosteen.